lördag 14 december 2013

O.P.I liquid sand

Jag har flera gånger haft en flaska från O.P.I i handen men varje gång har jag lagt tillbaka nagellacket. Inte ansett mig kunna lägga så mycket pengar på ett nagellack. 150 kronor räcker till mycket annat.

Har ändå känt att en dag ska jag testa. Har hört så mycket bra om O.P.I och ville testa. Just nu är mina naglar avbrutna så jag hade ingen brådska. En vacker dag finns det både pengar och långa naglar.

Igår kom Maja hem och hade en present till mig. Ett nagellack från O.P.I. Blev så glad. Hon är snäll min Maja.




Igår när gubben, Magda och gossarna sov passade jag på att testa. Vad annars finns att göra framför dumburken i väntan på att Marcus och Linda skulle komma hem?

Första strykningen. 
Jag är riktigt nöjd med hur nagellacket täcker men det behövs en strykning till.

Torkade väldigt snabbt. Vilket är bra när liten gosse är orolig i sömnen.

Nagellacket är skrovligt (sand som i sandkorn) och jag vill gärna ha ett klarlack över. Jobbigt när nagellacket river.

Får se om det håller måttet och i mina ögon är värt 150 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar