måndag 19 maj 2014

Blommor till lilla mig


Efter mina samtal i planeringen med Max student tog jag tag i städ och tvätt. Sovrummet fick en ordentlig omgång med dammtorkning av lister.

Max har varit hemma med ont i magen och kom ner och frågade om jag ville se en film med honom. 

I Frankenstein blev det. Lite väl konstig för mig men kul med en historia jag känner till. 


Plötsligt knackade det på dörren och det kom ett blomsterbud. 

Till mig. 


Jag fick blommor av min fina vän Ulrika vars katter jag tog hand om under hennes tripp till NPF-forum. 

Så otroligt glad och förvånad jag blev. 

Det var en trisslott med i buketten men den var helt genomvåt. Gick inte att skrapa den. Ska ta med den till affären och se om de kan kontrollera om det är vinst. 

Tänk om det är en riktig högvinst. 



Maja fixade ikväll det sista på presenten. Mycket kärlek, lite blod och tårar. På onsdag fyller mottagaren år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar