fredag 23 maj 2014

Shopping med Magda


Jag väckte Magda och vi gav oss iväg. Första stoppet blev Maxi där vi laddade med Starbucks. Gott att ha i bilen när det är varmt. 


I Sölvesborg provade jag snygga skor men efter att gått med dem i fem-tio minuter fick jag ont i knäna. Så tyvärr blev det inga nya skor för mig.


Vi åt lunch/frukost och besökte några affärer. Magda hittade inget och började tappa sugen. Så jag stoppade in henne i bilen och vi körde till Karlshamn istället.


Magda såg Cubus, Bikbok och H&M innan vi parkerat och blev direkt på bättre humör.

Hon hittade en hel del men tyvärr blek besvikelsen stor när hon provade shorts och bikiniöverdel. Allt hon provade satt konstigt.


Gubben besökte slaktaren och kom hem med lite av varje att grilla. Färdigmarinerade grillspett till mig och Maja. Skönt att slippa stå vid spisen idag.

Maja hade fått information om att det idag förra året var som mest 14 grader. Idag har det varit 24 grader. Vilken skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar