fredag 9 maj 2014

Grillat


Att det regnar hindrade inte gubben från att grilla. Jag fixade potatis ugnen och sallad. 

På grillen fick även gubben ta hand om en form med röd, gul och grön paprika, rödlök och vitlök som fick lite olivolja och salt på. 


Jag fick igång symaskinen idag åh sömmen blir ganska bra. Har sytt lite som halkat efter men är inte ikapp med projekten. Ingen brådska egentligen men jag är i sinnet redan igång med nästa projekt. Tygen kom häromdagen och ligger och retas med mig. Gubben ska få träningsbyxor, jag ett par byxor och en tunika. Får se vilket jag gör först eller om annat kommer mellan. 


Idag packar jag ner ett projekt som legat klart ett tag. 

Liten Gustav döps imorgon och Magdas gåva överlämnas ikväll. 

Det namnade örngottet och napphållaren är sytt av mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar