tisdag 23 december 2014

Ett paket



Idag låg det ett paket till mig i brevlådan. Blev jätteglad och rörd när jag öppnade och insåg att det var ett paket från en av mina läsare.

Hon hade tidigare skickat mig ett mail och frågade om jag var intresserad av böcker hon hade. Det gällde nobelpristagare med anledning av mitt inlägg om mitt egoprojekt.

Jag blev givetvis glad och erbjöd mig att betala frakten. Eftersom jag inte fick något svar trodde jag att hon var upptagen med julbestyr.

När nu paketet låg i lådan blev jag överraskad.

Tack så otroligt mycket Jenny. Kortet gav mig tårar i ögonen. Tack, tack, tack!!!! Önskar dig allt gott. Kramar.


2 kommentarer:

  1. Bara roligt om den kommer till nytta i stället för att stå i min bokhylla, så håll till godo! Meningen var att du skulle haft den igår, men minnet är lite ihåligt ibland, så jag glömde posta i helgen...
    Önskar dig en riktigt skön och avslappnande jul! Kram

    SvaraRadera