tisdag 23 december 2014

Shopping trots allt

Jag och Maja var tvungna att ge oss ut i affärer även om jag sagt att jag absolut inte skulle gå i affärer efter den 21/12.

Jag hade missat köpa lite saker och något hade tagit slut i kylskåpet. Måste man så måste man.

Passade på att gå inom en butik där jag visste Maja ville handla.


Maja fyndade Rice till 30% rabatt (mer i "flytta hemifrån-lådan) och hon passade även på att titta på annat sött. Finns så mycket fint att titta på.


Efteråt vi tog en fika och plötsligt fick Maja syn på storebror på trottoaren utanför.

Hon rusade ut och plötsligt satt vi i hans bil för att vara smakråd.


Storebror Marcus fick med sig hem den finaste ålen i butiken.

Imorgon åker vi och äter frukost hos honom och hans familj. Riktig lyx.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar