måndag 1 december 2014

Oatly havregurt



Hittade en ny favorit idag. Gillade verkligen denna havregurten.

Fick ett trevligt samtal med killen som har hand om mejeridisken. Jag berättade att jag sett något om iKaffe men han hade inte hört talas om det. Han blev så intresserad av att jag visste om en produkt som han inte kände till. Han försökte faktiskt ta reda på om iKaffe fanns till försäljning i affärer eller om det bara är en baristagrej. Tyvärr fick han inte tag i någon men bad mig haffa honom nästa gång jag var i affären. Kul med personal som är kundorienterade.

Nej, jag är inte sponsrad av Oatly men hade inte tackat nej. Här går havreprodukterna åt som smör i solsken.

Riktigt nöjd med detta alternativet till mjölk. Och chokladdrycken är riktigt god varm också. Passar perfekt nu när kylan börjar bita i näsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar