fredag 16 januari 2015

Vi testar chokladsushi


Maja hittade chokladsushi i frysdisken på Netto. Givetvis måste vi testa.


Maja fick verkligen kämpa för att lyckas med att äta chokladsushi.

- Det går inte! Jag tror det ska smaka som det ser ut.

Visst ser det ut som äkta.

Tillslut lyckades hon smaka men alla sushibitar gick inte ner.



Vi låter bli att läsa innehållsförteckningen för den innehåller säkert massa socker och annat snusk.


Klart! Är det fredag så är det.



Mumsigt!


Blev besviken på att "wasabin" inte smakade wasabi. Men det syltade ingefäran smakade verkligen ingefära.

2 kommentarer:

  1. Hihi, de där har jag sett och tror inte för livet jag skulle kunna få ner någon bit. Men fina är de att titta på. :)
    Kramar och ha en go helg önskar jag dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. De var väldigt goda. Vi var fyra som smakade. Inget man mumsar i sig själv. Inte jag i alla fall.
      Är det tanken på sushi som avskräcker?
      Jag älskar vegetarisk sushi. Åker jag tåg från Stockholm köper jag alltid färdkost på centralen. Jag vägrar vanlig sushi.
      Ha en härlig helg. Hoppas du hinner med lite ledighet. Kram

      Radera