torsdag 19 juli 2012

Engelsk fudge

Idag skulle jag och Magda till Kristianstad och hämta min skrotcykel. Vi passade också på att gå inom till Åhlens. Magda skulle köpa Justin Beiber parfymen. På MQ hittade hon också en mobilväska som passad hennes smak.

När vi gick förbi Domustorget så såg vi flera stånd. Magda ville först inte gå fram men tillslut fick jag med henne. Det var någon form av matmarknad.

Vi köpte lite Engelsk fudge.


Efter många om och men kom vi äntligen hem i det värsta regnovädret.

Trött kände jag inte för att ställa mig och laga mat. Gubben räddade mig genom att säga att han var sugen på köpepizza.

Det kändes skönt. Har haft en hel del i tankarna idag.

Nu har jag skurit fudgen i smala bitar och jag ska smaka lite av varje. Är proppmätt efter en halv pizza. Ska försöka orka sitta i soffan med familjen en stund men jag tror det blir sängen ganska snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar