onsdag 10 juli 2013

Ännu mer IKEA-köp



Jag har försökt med bokmärke. Jag har fått, jag har gjort och jag har köpt. Både billiga och dyra. Men aldrig de är där när jag behöver dem.

Så jag "upptäckte" gemet. Denna fantastiska uppfinning.

Perfekt att ha som bokmärke. Tar inte mycket plats utan du kan ha ett par i fickan på jackan, i plånboken eller i väskan. På skrivbordet har du massor och jag tror du har en låda eller skål där alla de där gemen hamnar när du hittar ett.

Sedan är det ju inte hela världen om du blir av med det. Gör lite mer ont om det är ett dyrt bokmärke eller ett handgjort av ditt barn. Sörjer mitt broderade bokmärke än.


På IKEA hittade jag dessa söta askarna med gem. Köpte på mig en av varje. 5 kronor styck är ju ett skämt. När gemen är slut kan ju askarna återanvändas till annat. Perfekta att pynta eller ge bort med småprytlar i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar