måndag 29 juli 2013

Shopping

Här är fynden jag gjorde på Cubus. Tror Max får välja först. Gubben är ju inte hemma förrän i slutet av veckan.

Shortsen är verkligen en chansning. Jag haffade en kille i affären och frågade vilken storlek 36 motsvarade och han sa att han hade 34 eller L så då borde 36 vara XL.

Fick Maja till att fnittra för givetvis valde jag en stor hunk att fråga. Hans kompisar hade nog lika kul åt att en svenne kärring frågar om klädstorlek. Det bjuder jag på.

Nåväl, 99 kronor är okej om de inte passar.




En vanlig enkel grå t-shirt samt 5 lite mer färg samt tryck. En kostade 39 kronor och resten 49 kronor.






På Maxi hittade Maja en ståltermos. Självklart gul.

Jag hittade faktiskt något åt mig själv också. Kanske inte det första man tänker på när termometern visar över 24 grader men sådan är jag.

Kommer bli perfekt i höst och vinter när jag fryser som värst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar