söndag 17 november 2013

Teknikstrul



Sitter på jobbet och väntar. Datorn startade inte normalt utan gav ifrån sig ett pipande ljud och ett felmeddelande. Malfunktion!!

Ringde chefen som uppmanade mig att dra sladden.

Fick igång datorn men inspelningsfunktionen funkar inte.

Ringde chefen igen men blev inte mycket klokare.

Efter fyra utdragna sladdar och tre omstarter gav jag upp och började jaga teknikjouren. Lättare sagt än gjort.

Har även ringt deras chef som var den ende som svarade trots att han var på gymmet.

Nu har jag förberett allt material men kommer inte vidare.

Fy, vad jag avskyr att jag inte fattar tekniken. Jag kan sköta det som behövs för att göra mitt jobb men allt runt omkring ska andra sköta.

Skulle inte förvåna mig om det är ett enkelt fel och så sitter jag här. Suck!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar