måndag 7 april 2014

Roligt i brevlådan



Idag var det roligt att hämta posten. Jag fick två olika paket. Dels ett paket med en bok och lite tyger som jag hittat på Tradera samt ett litet rosa paket som kommit ända från Taiwan.

Jag hade beställt saker från Mrs Bao för att göra napphållare. Det var mitt första köp därifrån och jag blev glatt överraskad. Enkelt att beställa och betala och paketet kom snabbare än jag trodde.

Kommer absolut handla mer av Agneta.


Det kliar i mina fingrar och jag längtar tills jag får en hel dag att tillbringa framför symaskinen. Först ska min kjol bli klar men sedan har jag många projekt som vill ut ur min hjärna.

2 kommentarer:

  1. Va kul! Såna använde vi mkt till pojkarna!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Enkel och rolig sysselsättning. Projekt som snabbt blir klara.

      Radera