tisdag 8 april 2014

Tisdag


Idag har jag varit på kompentensinventering med Trygghetsrådet. Vi bjöds på frukost, lunch och även eftermiddagsfika. 

Väldigt intressant och lärorikt. Många trevliga människor som ville lära sig. Mängder av positiv energi.


Det kändes otroligt ledsamt att när det var dags att köra hem, uppfylld av nya synsätt, få denna Snapchat av Max. 


William hade verkligen lekt rövare när vi inte varit hemma. Han hade inte bara rivit sönder och stökat till utan även öppnat grinden och dörrar.

Jag var så glad att det inte var jag som kom först hem. För när jag väl gick innanför dörren hade gubben redan städat undan.

William gör inte sådant av hunger utan av straff för att ingen är hemma hos honom.


Värma potatisgratäng och steka bacon samt göra en sallad med vitkål och paprika. Enkelt och snabbt. Potatisgratäng tillhör en av de rätter som jag tycker mår bra av att få stå över natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar