onsdag 1 februari 2012

Mat, mat, mat eller ????


Kycklingbröst Subway, Mer och chips är absolut inte den bästa maten som finns men det är något i magen. Något är bättre än inget. Inte ofta det blir "skräpmat" så jag äter med gott samvete.

Hann inte riktigt med allt som det var tänkt idag men nästan.

Ulrika passade på att både skälla på mig och uppmuntra mig. Blir så glad varje gång jag umgås med denna underbara människa. Oavsett hur jag mår nära jag kommer dit så lyckas hon vända på det.

Idag var jag gråtfärdig med huvudvärk och hjärtat i halsgropen när jag stressad kom 45 minuter försent. Men när jag går därifrån är jag lugn, samlad och full av självförtroende.

Det är sådana människor jag vill ha runt mig.

Jag ska fösa ihop mina tre uppbyggande väninnor. Teaterbiljetter är beställda till "Graven under granen".

www.teaterbuzka.blogspot.com

Innan det ska vi äta en bit tillsammans. Jag tror att vi fyra tjejer har mycket att ge varandra. Tror att vi kommer att klicka bra ihop.

1 kommentar:

  1. Ser med spänning fram emot teatern men även att träffa dina andra härliga vänner. Skulle vi behöva bilda pakt för att få dig lugn och avslappnad så vet vi vilka dina linor är.
    Är så glad att jag får vara en av dem även om jag hoppar upp och ner i måendet som en hoppböna.
    kram!!!

    SvaraRadera