torsdag 23 februari 2012

Swan lake (Tjajkovskij) - The Royal Swedish Ballet




Idag ska jag till Malmö och se Svansjön.

Jag vet inte så mycket utan har lämnat över det mesta ansvaret till Ariane. Hon har bokat biljetter och bestämt restaurang. Jag vet att vi ska äta planka. Skönt att släppa allt.

Gubben bestämde att jag skulle ta bussen till tågstationen så kommer han och hämtar mig i natt. Han tyckte att om jag nu skulle ut och äta så skulle jag unna mig lite vin till maten.

Han är för go min lille gubbe.

2 kommentarer:

  1. Så härligt!
    Vad tyckte du då om föreställningen? Jag älskar ballet och svansjön....:)

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svansjön var precis lika vacker som vanligt. Men visst är det helt annorlunda att se en sådan sak live.
      Det var så skönt att bara kunna koppla av och någon annan fixat allt. Behövde det verkligen.

      Radera