söndag 26 februari 2012

Från sjuksängen

Kvinnan som aldrig har feber har chockat sin familj. Ligger nerbäddad och tror jag ska brinna upp inifrån. Stackars alla om det är såhär att ha feber. Försökt få tag på chef och inhoppare för jobba om några timmar går inte. Men innan dess ska ju Maja på workshop med Dancezone och jag har lovat fixa saft och kaffe.

Fantastiska Nina Miskovsky kommer och inspirerar.



Hon har med sig en tjej som jag inte känner till Billie Hammarberg. 



Tror jag ger uppdraget till gubben för jag orkar inte.

Får be Maja att skicka en hälsning och grattis till Ninas syster Lisa som igår gick vidare till globen i Melodifestivalen.





Talangfulla systrar.

Jag orkade lyfta blicken till tv:n igår men såg inte Thomas Benstem. Antingen dansade han inte ett steg eller så missade jag honom. Tror Thomas hade gjort koreografin till Perellis låt. Han är så superduktig. Njöt av att se honom med Erik Saade ifjol. Han dyker upp lite överallt som gubben i lådan den där Thomas.



Jag frågade honom hur han i hela världen kunde komma ihåg alla danssteg.

- Man har bara två armar och två ben.


Svarar Thomas då. Hahahah



Nåja, får njuta av honom på andra chansen och i finalen. Tror inte Thomas håller sig undan så länge. Om inte annat så kommer han hit till höst och håller workshop. Det har han lovat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar