lördag 23 februari 2013

Kramp

Stod vid spisen i många timmar igår. Först gjorde jag tre tacopajer och sedan stressade jag ihop middagen.

Tyckte jag hade koll på läget. Det enda var att mina gallgångar började krampa. Dum som jag är så ska jag härda ut. Ungefär samtidigt som gubben kom hem hade jag svårt att gå upprätt. Efter maten la jag mig i soffan i ett försök att slappna av. Fick till slut ge efter och tog medicinen.

Att jag inte ska lära mig. Att jag alltid ska plåga mig själv.

Vid 04.00 vaknade jag av att smärtan var tillbaka och jag har precis tagit medicin igen.

Har aldrig varit med om att kramperna i gallan kommit tillbaka när medicinen släppt.

Huvudvärken molar i pannan, jag svettas i vårt kalla sovrum och jag hoppas verkligen att jag är okej när jag vaknar. Vill ställa upp för Max som ska ha kalas idag. Vill orka göra fler pajer och baka kladdkaka.

Detta är inte lägligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar