söndag 17 februari 2013

Lite av gårdagens inköp

Tröja - NewYorker

-Synd att jag inte får ha kors.
-Bara för att jag inte tycker om kors så betyder inte det att du inte får göra det. Du får bestämma själv.

Magda tittade på mig med forskande blick. Tror hon funderade på vad jag egentligen menade.

Efter en stund såg jag att hon hade tagit en tröja.

-Mamma, jag tycker det är snyggt.

Gina Tricot
Ringarna från Gina Tricot visade hon igår men de får med idag också. Magda gillar ringar.

Top - NewYorker
Både Maja och Magda hittade top som de gillade. Tyvärr ville Magda inte posera i sin.

På Panduro köpte Maja lite smått och gott. Måttsatsen köpte jag åt henne. Tyckte den var väldigt "Majig".





Mer inköp kommer i morgon. Nu ska jag köra till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar