måndag 27 januari 2014

På det igen

Ny dag, ny vecka och ny kamp.

Kramperna i gallan har inte slutat och när medicinen släppt kommer smärtan tillbaka.

Ska försöka vila bort det. Vänta in i det längsta med att behöva ta medicinen. Finns bara en kvar i burken och jag har inte prioriterat nytt uttag.

Eftersom jag bara tar Spasmofen som absolut sista utväg hämtade jag inte ut den på apoteket sist. Ansåg att det blev ett dyrt kalas ändå. Med alla de nödvändigaste medicinerna.

Kan just nu verka som ett otroligt korkat beslut men vad visste jag då.

Inte trodde jag att bindväven i gallan skulle bestämma sig för att plåga vettet ur mig.

Så alla planer stryks och sängläge och avslappning blir dagens agenda.

Operation "Få gallan på bättre humör" inleds.

God morgon!

1 kommentar:

  1. Låter som en tuff morgon?
    Hoppas att vila hjälper!
    Här kommer en kram med omtanke... ♡

    SvaraRadera