torsdag 30 januari 2014

Jag vann



Jag vann, jag vann, jag vann!

Ibland hittar jag roliga tävlingar på nätet. Det kan vara olika företag eller som i detta fallet en blogg.

Jag tyckte att sorgenfresser såg så söta ut och tyckte att idén med någon att berätta dina sorger, bekymmer eller hemligheter för var en bra tanke.

Visst hade det bästa varit om mitt barn kom till mig men det finns saker som man kanske inte vill prata med mamma om.

Det kan vara så också att man har svårt att förklara sina känslor. Kanske inte riktigt själv har grepp på dem.

Då kan en sorgenfresser vara utmärkt.

Maja hade en liten grubbelgumma som fick lyssna på hennes ord.

Fick idag veta att en sorgenfresser är på väg hem till mig eftersom jag vann i tävlingen. http://vittellersvart.blogspot.se/2014/01/grattis-till-tre-vinnare.html?m=1

Snart får mitt lilla Magda-monster någon att viska till. Någon som slukar hennes bekymmer så hon slipper bära dem ensam.

1 kommentar: