fredag 17 januari 2014

Död, död, död mobil

Mobilen fungerade som den skulle i morse. Jag använde den, la den på bordet och när jag plockade upp den igen var den:

Död, död, död

Det finns inte tillstymmelse till reaktion.

Med ett batteri som var på cirka 80% så borde det inte vara det som var felet men ag försökte ändå med laddare.

Noll reaktion.

Den är svart, död och tyst.

Alla anteckningar och fotografier från gårdagens konferens i Malmö finns i den. Så tyvärr. Det blir ingen information för er här idag.

Hoppas att jag kan få igång mobilen innan anteckningarna och minnet inte längre matchar.

Suck!

Nåväl, det blir en tyst dag när ingen kan nå mig. Lite jobbigt känns det att behöva ut och köra i snöovädret i natt utan mobil. Gillar inte tanken på att fastna någonstans och inte kunna be om hjälp. Lilla ynkliga jag är inte mycket att ha vid punktering eller avåkning.

Blir att köra tidigare till jobbet så jag kan gå inom Telenor och förhoppningsvis få hjälp. Hoppas bara att jag inte får tillbaka ett tomt minne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar