onsdag 22 januari 2014

Om drömmar slår in

så önskar jag mig ett par Nordic Grip promenadskor från Enklare liv.

http://www.enklareliv.se

Halva priset. Som hittat. Men jag har inte 374,50 att lägga på ett par skor även om jag behöver dem.

Mina stövlar med klack orkar jag egentligen inte gå i men vilket val har man när alternativet är ett par ballerina?

Jag klagar inte. Inte förrän den dagen då fötterna/skorna är så dåliga att det är bättre att gå barfota. Då får du höra mig klaga.

Fakta är fakta.

Jag avstår promenader tills alla extra utgifter slutat komma.

Gubbens medicin, tjejernas medicin och gubbens glasögon. Något mer som ska tömma kontot denna månaden?

Men drömma om skor som jag skulle kunna gå i är inte förbjudet.

Kanske en dag.

Förresten, kolla in Enklare liv. Där finns massor jag skulle behöva för just ett enklare liv. Kanske du också hittar något som hjälper dig i din vardag.

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du får dina skor, det är du värd! Dom såg bekväma ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saknar att kunna ut och gå. Även om jag har mer ont efter en promenad så är det skönt att få gå en stund. Låta tankarna vandra.
      Vem vet vad önskan kan göra. ;-)

      Radera