söndag 23 februari 2014

Att gå vidare


Ibland är det dags att gå vidare.

När man känner att man inte orkar eller kan tillföra lika mycket som man vill, då är det dags att gå vidare.

Jag har de senaste 8-10 åren suttit med i en styrelse. Anledningen till att jag hamnade där var för att Maja dansade i föreningen.

De senaste åren har jag inte orkat vara lika engagerad som jag velat och när nu Maja sorgligt nog måste sluta dansa bestämde jag mig.

Min plats får övertas av någon som orkar engagera sig.

Kanske börjar Maja dansa igen. Kanske kommer jag tillbaka igen men just nu orkar jag inte.

Idag på styrelsemötet avtackades jag med blommor och choklad även om det officiellt inte blir förrän om någon månad.

Blev så rörd.

(Speciellt av dina ord Steffi. Jag vet du läser. <3)

Självklart kommer jag att sakna de andra i styrelsen. De har kommit mig väldigt nära under dessa åren.

Jag hoppas verkligen att vi kan fortsätta hålla kontakten. Vet att det är sådant man säger och att det sedan rinner ut i sanden. Men jag är i alla fall vän med dem på Facebook och kan kontrollera deras aktiviteter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar