tisdag 4 februari 2014

Färdigt



Nu är rummet klart. Det ska putsas fönster och dammtorkas men golvet har nu fått sätta sig och limmet har torkat.


Gubben hade lite problem med golvet och började bli riktigt irriterad. Hotade med att slita ut allt.



Efter ett tag fick jag honom att lyssna på mig. Det var så enkelt att han bytte förpackning på golv. Troligtvis var det förpackning av det skadade golvet som hamnat fel.



Efter det gick det som en dans igen. Även om han var glad när det var klart.

Det är inget stort rum men vi får plats med säng och nattduksbord.

Det fungerar. Bor man i ett litet hus så gör man.

Längre än så här kommer vi nog inte idag.

Jag är helt slut i kroppen efter vattengympan,  måste laga mat och följa med Maja till Ortoped teknik innan det är dags för jobbet.

Kanske hinner jag lite i morgon men det är ytterligare en dag med massa inbokat.

Får passa på så länge jag står på benen.

Sängen kommer nog ner förr eller senare.

Bara det finns tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar