torsdag 20 februari 2014

Små muttrar och mini skruvar


När kropp inte orkar mycket finns det ändå saker att pyssla med. Mest kraft går åt att balansera huvudet på kroppen. Nacke och axlar smärtar.

Blev tillslut klar trots att jag inte orkade den sista lådan utan Maja fick hjälpa till.

Plötsligt blev både muttrar och skruvar mindre och svårare att hålla.

Lådorna köpte jag igår på Ikea. Hade tänkt köpa turkosa i tyg men det blev vitt, svart och mörkt rosa i papp.

Kommer att köpa flera så då blir det kanske turkost.

Kan inte hjälpa det men jag vill ha turkos.

Lådorna ska jag ha på en hylla som kommer att sitta högt uppe vid taket. Ovanför dörren.

Eftersom vi bor i ett litet hus med lite garderober och vårt nya sovrum inte har en enda garderob får jag fixa förvaring på annat sätt.

Gubben skakar på huvudet åt mina idéer.

Har ännu inte orkat köpa hyllplan eller konsoler.

Stod och tittade efter det på Ikea men det fanns inte i den bredden jag vill ha.


Måste ha två 1500*40 cm samt 5-6 stycken 90*30 cm

Vet var jag kan hitta och hoppas orka i morgon.

Det går långsamt framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar