lördag 1 februari 2014

Målningen




Tänk att vi hann klara med målningen. Helt klart.

Jag rollade tills höger arm inte längre orkade hålla i handtaget längre.



Gubben skällde på mig och frågade varför jag gjorde saker jag inte orkade.

Vill ju. Tycker ju det är kul. Vill så mycket jag kan.

Efter mello bär gubben och Max upp golvet som får ligga till sig i rummet över natten.

Om allt går som det ska så hinner han nog faktiskt bli klar i morgon.

Jag kan vara till lite hjälp fram till 18 för i morgon tänker jag jobba.

Nu ska jag titta på mello av den enda anledningen att jag vill titta på världens bästa dansare Thomas Bemsten.

En fantastisk människa som jag träffat flera gånger tack vare att Maja dansat.

Thomas gör koreografin till dansnummer och dansar själv.

Kanske, om ryktet stämmer, även tjejernas gamla dansfröken Tina dyker upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar