torsdag 7 mars 2013

Huvudvärk

Igår började det mola i huvudet. Skyllde det på massagen och min kassa nacke.

Gick aldrig så långt som till migrän och jag klarade av jobbet.

Inatt har huvudet väckt mig vid flera tillfällen. Tillslut började jag leta efter min migränmedicin. Hittade ingen och kom ihåg att gubben kastade burken förra gången det begav sig.

Jag ringde vc förra veckan för nytt recept men i förrgår hade det inte kommit till apoteket.

Brukar alltid hitta en tablett eftersom jag stoppar ner i väskor så jag har med mig ifall att. Har suttit på jobbet flera gånger med migrän som fått mig att gråta. Men i natt fanns ingen.

Nu på morgonen stiger värken och jag måste få bort innan det blir fullständigt utbrott.

Passar inte bra idag. Har ett fullspeckat program.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar