fredag 14 september 2012

Jippi!!! Not!!!


Trevlig diskbänk att ta itu med när man jobbat till 23.30 och inte stökat upp. Diskbänken var fin efter jag lagat mat åt familjen.

Vi har inte alls samma uppfattning om när man har "tagit hand om disken". 

-Men det är ju disk i diskmaskinen.

Töm den då.

-Det är inte diskat.

Starta den då.

-Disken får inte plats.

Diska för hand då.


Detta är en diskbänk när man är klar. Tända ljus är lite överkurs men ändå. 

Nu koka kaffe innan lite mer omvårdnad om hemmet. 

Idag blir det ingen matlagning. De får klara sig själv.

Klockan 12.35 går min buss. Möte på socialen klockan 13 och sedan jobba 14.20.

Hela tiden är det något. Andas, andas.

Imorgon lämnar jag hemmet redan 06.15 eftersom jag ska på en heldagarsutbildning. Dålig timing eftersom Magda hade behövt mig hemma men jag kan inte vara överallt. Sedan har hon en pappa också som kanske skulle ta sitt föräldraransvar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar