måndag 23 april 2012

BBBLLÄÄÄ!!!

Idag är det lågt. Riktigt lågt. Gårdagen slutade med att jag grät mig till sömns. Värken gick inte att mota in i garderoben. Gubben försökte trösta men det är inte lätt när även hans milda smekningar över min nacke skickar strålar av smärta genom kroppen.

Skulle vilja krypa ner i sängen igen och dra täcket över huvudet och bara vara ynklig. Men i Lottas verklighet fungerar inte det. Livet kör på även om jag inte orkar.

Har två möten inbokade som INTE går att flytta på. Även om jag ser fram emot båda mötena så känns det just nu väldigt tungt.

I kalendern står det ytterligare tre saker som måste lösas idag. Måste, måste, måste.

Hemmet måste också få lite TLC. Det är något som man inte kommer undan.

Lyckades igår sortera upp den stora tvätthögen som vuxit under min bortavaro. Rotade fram kök och vardagsrum så nu finns lite tomma ytor.

Har idag lyckats hänga upp en maskin tvätt och slänga in den frusna filéen i ugnen för upptining.

Måtte jag orka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar