söndag 22 april 2012

Frågeutmaning


Emschen utmanade mig med tio frågor.

1) Skulle du helst vilja ha (ett förhållande med) eller vara Michael Jackson. (Den levande varianten?)
Svar:
Kan inte tänka mig ett förhållande med MJ även om jag under en period var väldigt tokig i honom (ca 1988). Men att svänga de lurviga som honom hade jag gärna gjort.


2) Vems liv skulle du välja om du var tvungen att byta med någon?
Svar:
Oj vilken svår fråga. Men Vivienne Westwood är en stark kvinna som lever en av mina drömmar.


3) Om du bara fick äta en maträtt eller livsmedel resten av livet, vad hade du då valt?
Svar:
Frukt. Helt klart frukt. 


4) Vilka ord som du inte riktigt förstår betydelsen av använder du ändå för att impa och verka lite bildad?
Svar:
Finns inget ord jag använder som jag inte förstår.


5) Vilka böcker i din bokhylla skäms du mest över?
Svar:
Inte en enda. 


6) Vilken är din mest frekventa lögn?
Svar:
Har inget svar. Jag ljuger inte. 


7) Vad skulle du egentligen vilja jobba med, om det inte fanns några begränsningar?
Svar:
Skapa och sy.


8) Vad är det bästa råd du fått av dina föräldrar?
Svar:
Mamma sa: "Låt ingen man bestämma över dig."


9) Vad hade du valt. Ditt nuvarande utseende men plötsligt bli sjuuukt smart. ELLER din nuvarande smarthet men och plötsligt bli vrålsnygg?
Svar:
Jag hade gärna sagt ja till lite mer hjärnceller för ytlig är jag inte.


10) Vilken inredningspryl skulle aldrig komma inför trösklarna hos dig?
Svar:
Uppstoppade djur.


Jag skickar frågorna vidare till NillanFebruaribarn och Forbidmenottobemyself.

1 kommentar:

  1. Kul med utmaning :) Är helt på din linje med de uppstoppade djuren, hu så hemskt! :o)

    Ha det så bra! Kram.

    SvaraRadera