måndag 4 juni 2012

Tungt


Svårt att njuta varje minut. Just nu är det tufft. Har haft huvudvärk i en vecka nu. Tror det kommer från nacke och axlar för jag är otroligt stel. Min massör har ingen tid förrän i augusti och jag vågar inte gå till någon annan när jag har ont. Personen som masserar mig måste veta hur jag reagerar.

Därför känns det extra skönt att jag inte ska jobba i morgon. Alltid ledig dag innan röd dag.

Har tänk att jag ska försöka ta mig till fantastiska Ulrika i morgon men som jag känner mig nu så vill jag hellre stanna i sängen. Jag vet att jag inte mår bättre av att göra så men just nu känns det tungt.

Är i en situation där jag skulle vilja bli omhändertagen och slippa vara den som är stark. Men livet är inte så.
Tar det lugnt i morgon förmiddag när Ulrika ska träna och känner sedan efter om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar