tisdag 5 juni 2012

Vila? En annan dag.

Tänkte ta det lugnt idag men planer blir inte alltid som man tänkt sig.

Ulrika hörde av sig i morse och vi flyttade vår träff in i framtiden. Jag hade ju helt glömt Magdas lådbilsrally. Givetvis ska jag dit och titta.

Men det blev plötsligt mer på agendan idag.

På fredag ska Magda iväg med klassen och simma och igår kväll kom hon på att hon behöver en ny bikini. Hm, enda dag som jag kan köra till stan är idag. I morgon är nog inte mycket öppet nationaldag och allt.

Jag hade köpt ett par skor till Max men de föll inte honom i smaken så de måste jag byta idag. Två dagar hade jag på mig att byta och de har inte öppet på onsdag alltså måste det också göras idag.

Så det bli lådbilsrally och sedan ut och flänga på vägarna. Mat kanske jag också ska lyckas fixa åt mina stackars familjemedlemmar.

Suck! Vila? En annan dag. Kanske.

2 kommentarer:

  1. Du vet vad jag kommer säga så jag håller tyst...kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag vet :( men att få vardagen att gå ihop är inte lätt.

      Gubben sitter fortfarande i fåtöljen och har ont. Jag tyckte det var dags för ett återbesök hos dr men han är envis. Har en jättestor stenhård knut mitt i bröstet. Mellan revbenen. Antingen är det ett inre "blåmärke" eller så har något gått sönder och krupit ihop där. Han säger att det svider och bränner i skinnet.

      Radera