fredag 1 juni 2012

Det kom ett paket


Äntligen har jag varit och hämtat mitt paket från Ellis Corner. Det är så tråkigt att jag måste åka tre mil för att hämta paket men det var det värt idag. 
Jag såg verkligen fram emot detta paketet. Så glad i hågen öppnade jag och gissa om jag blev ännu gladare när jag såg det personliga meddelandet och godiset som var fasttejpat på fraktsedeln. Så lite men betydde så mycket.


När jag börjar gräva i lådan hittar jag detta söta paketet. Vilket fint sätt att slå in disktrasor/städdukar på. Glädjen blev bara större.
Vilket fantastiskt sätt att värna om sina kunder. 


Rengöringsprodukterna luktar supergott och nu ska jag testa om de lever upp till mina förväntningar.

1 kommentar:

  1. Visst är Ellis Corner ljuvliga att handla av! Men lite synd att de använder DHL (är det va?) för då måste jag gå på ytterligare ett ställe och hämta. Tacka vet jag paket som kommer via posten för då kan jag ta det samtidigt som jag handlar.
    Vad är det för disktrasor du har köpt?
    Ska bli kul att höra vad du tycker om MB-produkterna!
    Kram

    SvaraRadera