söndag 11 december 2011

Dansshow med hängig Lotta

Igår vaknade jag och kände mig riktigt dålig. Yr, illamående och frös. Eftersom jag håller i kaffet i pausen på dansshowen så var jag tvungen att orka.
Någon timme i soffan gjorde ingen nytta.
Jag visste att jag bara behövde stanna under första föreställningen så det var att gå på vilja.

Jag fixade det och serverade kaffe, saft och kaka till 205 personer.
Men jag insåg att jag inte skulle klara av att vara en trevlig kollega på kvällen så jag fick avboka middagen. Tråkigt men jag tror grabbarna klarade sig utmärkt utan mig.

Nu känner jag att de senaste dagarna har slitit på min kropp. Idag ska jag försökar vila för i morgon börjar vardagen igen.

Laga lite mat för det känns som en evighet sedan jag stod vid spisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar