söndag 11 december 2011

Jag vann, jag vann, jag vann

" "Be strong" stel armring med text

"Be strong" stel armring med text: Denna armring pryds av ett enkelt men kraftfullt budskap - Be strong

Denna underbara armlänken är jag med och tävlar om. Tänkte att ni också kanske skulle tycka det var kul att försöka vinna något. Det finns massor av underbara smycken hos Marie of Sweden. Gå in och kolla och tävla på:

http://www.kalligrafi.com/blogg "


Gissa om jag blev glad. Denna dagen har varit väldigt tuff och jag har fällt många tårar.  Att avsluta med en vinst av detta fantastiska armbandet var så skönt.

Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis mindre värk och gladare barn. 

2 kommentarer:

  1. Grattis Lotta. Känns som om det var dig väl unt. Hoppas budskapet på armringen kan vara uppmuntrande och stärkande om det skulle behövas... Det är liksom tanken med det hela.

    SvaraRadera
  2. Tack Marie, det kunde faktiskt inte kommit lägligare. Kommer bära armbandet med stolthet och får säkert göra reklam för dig. Tack, tack, tack.

    SvaraRadera