måndag 26 augusti 2013

Popcornmaskin från American Popcorn

http://www.americanpopcorn.se/ finns denna fantastiska skapelse. Måste jag säga att jag vill ha den? 

Vill ha, vill ha, vill ha.

Popcorn är som en drog. Jag älskar popcorn och jag har lyckats med bedriften att få en son som är precis lika tokig i popcorn som jag. Alla i familjen gillar popcorn men jag och Max är värst.

Jag kan gå på bio bara för att få äta popcorn. Filmen struntar jag i eller den är i alla fall andrahandsmaterial. Det är popcornen som är viktigast.

Sedan vi skaffade induktionshäll blir det inte lika mycket popcorn poppade på spisen eftersom det inte riktigt fungerar. Istället har vi övergått till micropopcorn. Och micropopcorn är INTE popcorn. Det är ett papperssmakande substitut.

Tänk att få ha riktigt poppade popcorn hemma. Slippa behöva gå på bio och betala biljett för att sitta i mörkret och knapra gyllene guld.

Jag vill ha en popcornmaskin. En alldeles egen Little Bambino Red



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar