lördag 29 december 2012

Inte varit någon bra dag

Inte varit någon bra dag.

Sov en timme i natt med 2-4 minuter i stöten.

Haft mycket värk och känt mig väldigt orolig. Inte alls kunnat komma till ro.

Hjälpte Maja med Kvällsposten och kröp sen ner i sängen igen.

Tänkte försöka sova lite men efter tio minuter kom Magda och ville ha hjälp.

Strax därefter kom gubben och frågade om jag ville ha macka och kaffe.


Det blev ingen sömn.

Lillebror kom med sin familj. Jag arbetade lite med bokföringen och sedan var det plötsligt sent.

Mat hade jag inte orkat tänka på så pizzerian fick laga mat åt oss.

Ont, trött och ledsen.

Sitter i soffan och väntar på att jag ska gå och sova.

I morgon en ny dag. Söndag, Kvällsposten, inköp på Maxi och jobb.

Men först sova. Hoppas jag.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får sova bättre i natt. Det hjälper mot många bekymmer.
    kramar
    <3

    SvaraRadera