fredag 21 december 2012

Segt


Kände redan igår att det var förändringar på gång. Förutom armar, axlar och nacke hade jag fruktansvärt ont i fotsulorna. Låter helt galet men det gjorde fruktansvärt ont att gå.

Jag står oftast numera på jobbet men fick tillslut ge mig och sänka skrivbordet.

Framåt sen kväll började höft och knä trilskas.

Så när jag vid midnatt är på väg hem blev jag inte förvånad när det började dala snöflingor.

Idag har det fortsatt dala ner vitt från himlen och allt eftersom naturen täcktas av det vita har tröttheten lagt sig över mig.

Inte haft ork till att göra något över huvudtaget hemma. Har inte ens kokat kaffe eller tömt diskmaskinen.

Tjejerna kom hem tidigare och vi satt i soffan och pratade om allt och lite till. Livets mening, betyg, besvikelse och att kämpa.

Innan jobbet gick jag inom till House of Bagels  och köpte deras Dagens varma. En bagel med lax. Perfekt att börja dagens jobb med lite mat.

Hade ju faktiskt inte ens ätit. Så trött och seg känner jag mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar