tisdag 18 december 2012

Magda



Igår var jag och tjejerna på Lilla längan Maja hade glömt bort ett presentkort som hon äntligen hittade bland allt i sitt rum. 
Hon hade tur för presentkortet är bara på ett år och inköpsdatum var den 17/12 -11.

Maja shoppade lite nytt som jag inte hann fotografera eftersom tiden rann iväg i morse och bussen väntar faktiskt inte.

Annat var det för.

Svärmor har berättat om sin svårväckte storebror. Där sprang syster Gun och skrek till konduktören:
-Håll tåget! Håll tåget! Sune kommer!

Sanning eller ej så är livet stressigare idag.

Magda hittade en blus som jag föll pladask för. En kvar och storleken var ..... M.

Visst är det typiskt. När jag hittar något som jag verkligen gillar.

Men, men. 

Magda gillade också blusen så den fick följa med hem.

Lätt genomskinlig så en annan top fick också på idag. Anledning är också att modellen är lite asymetrisk. Den är kortare fram. Risken att visa magen var stor så Magda valde lätt undertop.

Med lite accesoarer så är Magda färdig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar