fredag 2 mars 2012

Bling bling åt Lotta

Lite bling bling blev det idag. Inget dyrt alls. Här krävs det minsann varken guld eller diamanter.

Jag har tittat på ringar från samma tillverkare tidigare men den gången köpte jag inget. När jag sedan kom tillbaka och skulle köpa så fanns inte "min" ring kvar. Därför tyckte Maja att jag skulle köpa ringen jag fastnade för denna gången.



Måste gå tillbaka och ta reda på vad tjejen heter som gör ringarna för jag behöver hennes hjälp att minska ringen lite.

Max tyckte att jag hade köpt något fruktansvärt fult och han la till en liten svordom också. Men jag gillar den. Den är rå. Den är jag.

Det blev faktiskt också ett halsband från Woopsie Daisy. http://shop.woopsiedaisy.se/shop/


Idag blev det ganska tydligt att jag och Maja har vuxit ifrån varandra i smaken. Vi tycker fortfarande om det mesta som den andra gillar men min lite råare stil och Majas lite mer romantiska har separerat sig lite.

Maja tittade på Shabby, rosor och lantligt medan jag föll för metall, svart och raka linjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar