fredag 23 mars 2012

Trött

Majas lille älskling är trött idag.  


2 kommentarer:

  1. Hej, Har i dag hittat din blogg och läser och läser... Fastnar för din enkelhet innan jag hittar den här frasen: "Är inte mycket för det där med dagens outfit. Kul att titta på andras bloggar men inte riktigt min grej att lägga ut på bloggen hur jag ser ut varje dag. Men så har jag inga tjusiga Odd Molly kläder heller. Är bara enkla jag."
    Enkla jag är ju det som vi ska vara.
    Tack för dina ord, kommer att följa dig...
    Hälsar Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt du har hittat till mig. Glad blir jag av att du vill fortsätta läsa. Mitt liv är upp och ner men det är livet jag lever. I all sin enkelhet. Hoppas jag kan ge dig både tankar och skratt.
      Välkommen! Och tack för din kommentar.

      Radera