tisdag 20 mars 2012

Tant i hatt


Tant i hatt

Är inte mycket för det där med dagens outfit. Kul att titta på andras bloggar men inte riktigt min grej att lägga ut på bloggen hur jag ser ut varje dag. Men så har jag inga tjusiga Odd Molly kläder heller. Är bara enkla jag.

Men jag måste visa hur tjusig jag var när vi shoppade i Kristianstad igår.

Ni som har varit i Kristianstad nyligen vet att det grävs och grejas överallt. En dag som igår när det blåste så otroligt mycket var det inte bara vinden som ven. Det var ett tunt lager av grus/sand som följde med.

Max tyckte han fick det i både ögon och mun.

Gissa om jag var nöjd med min hatt. Inte blåste den bort och den skyddade mot sandblåsten.

Min halsduk håller jag stenhårt i för Magda har hotat med att om jag lämnar den utan uppsikt så tar hon den. Syns inte riktigt på bilden men det är inte grått utan guld. Så den glänser lite.

Får kanske piffa till hatten med någon blomma i färg sen när jag byter till vårkappa. Men nu duger woman in black.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar