tisdag 6 mars 2012

Ketchupeffekten

Det händer inget . . .

Avvakta . . .

Det händer inget . . .

Vänta . . .

Sedan händer allt på en gång.

Idag fick jag svar från skolpsykologen på mitt mail om min misstanke att Magda har en språkstörning.

Han har varit i kontakt med logoped som ska träffa Magda under våren.

Han har även varit i kontakt med rektorn på Magdas skola för att informera henne om min oro.

Gissa om han fick ett varmt och tacksamt mail tillbaka.

Jag glider på glädjevågen.

Dagens uppföljning av Åtgärdsprogrammet i skolan var också positivt. Visst finns det bekymmer men Magdas fröken är så klok och tycker att vi bortser från alla problem och fokuserar och stärker de bra sidorna.


Jag svävar fram bland molnen.


Låt mig stanna kvar här bara ett litet tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar